اخبار
 
یادواره شهدای ارتش شهرستان دلفان با حضور مردم شهیدپرور و خانواده شهدا به‌همت لشگر ۸۴ ایثارگران و مسئولان استانی برگزار شد.

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و استماع سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران اغاز گردید . در ابتدای جلسه ریاست محترم بنیاد شهید به کلیه حضار خیر مقدم عرض نمودند . سپس حضرت حجت الاسلام و المسلمین جمیاری امام جمعه محترم شهرستان دلفان با اشاره به آیات شریف قران بیان داشت : که شهیدان تا ابد زنده اند و حاضر و ناظر بر اعمال ما می باشند . در ادامه تقی دریکوند، فرمانده لشکر ۸۴ لرستان  با گرامیداشت دهه مبارک  فجر، اظهارکرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرمایه انقلاب ونظام جمهوری اسلامی ایران هستند.         

وی افزود: درخت انقلاب اسلامی با خون شهیدان آبیاری و حفاظت شده و همین امر باعث شکست تمام توطئه‌های دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول تاریخ شده است.                
دریکوند ادامه داد: رزمندگان اسلام تا به امروز که ۴۰ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد همیشه در صحنه حاضر و در جریان انقلاب و دفاع مقدس همیشه جان برکف آماده دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب بوده‌اند

فرمانده لشکر ۸۴ لرستان با اشاره به حضور نیروهای مسلح در زلزله‌های اخیر کشور برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان، تأکید کردامروزه بیش از هر زمانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده خدمت به انقلاب، مردم و جواب‌گوی تهاجمات دشمن هستند.      

در پایان از خانواده های معظم شهدای ارتش شهرستان و دو تن از جانبازان عزیز تجلیل به عمل آمد .

لازم به ذکر است شهید دانشجو ابوذر نورایی مطلق یکی از شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان دلفان است.

 

 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر